Subject: FW: Risti alevikus Tallinna mnt 22 kinnistule juurdepääsu kavandamisest
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Dec 2024 15:56:51 +0200

Tere,

Palun registreerida

Parimat

Herkki Rõõm

From: Marko <[email-masked]>
Sent: Thursday, December 5, 2024 3:51 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: Re: Risti alevikus Tallinna mnt 22 kinnistule juurdepääsu 
kavandamisest

Tere Herkki

Kuulsin, et soovite Tallinna mnt 22 projekti enne kooskõlastada.

Projekti asub siin:

https://www.dropbox.com/scl/fo/xyu9rwl0bwb0i7xovk038/AJeY1j7Sf_6r5d96_765HS4?rlkey=x2n5guoxlwyti6i8xp6jifbiz 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/xyu9rwl0bwb0i7xovk038/AJeY1j7Sf_6r5d96_765HS4?rlkey=x2n5guoxlwyti6i8xp6jifbiz&st=xoojy68q&dl=0> 
&st=xoojy68q&dl=0

Marko

53474995

On Fri, Nov 22, 2024 at 2:34 PM Herkki Rõõm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere,

Oleme 25.10.2024 kirjaga nr 7.1-1/24/17128-3 väljastanud nõuded riigiteelt 
nr 16153 km 1,829 ristumiskoha ehitamiseks ja juurdepääsu tagamiseks 
rajatavale alajaamale.

Oleme 23.01.2024 kirjaga  nr 7.1-2/24/4156-8 kooskõlastanud Tallinna mnt 22 
kinnistu ehitusloa eelnõu. Eelnõu juures olev liikluskorralduslik

lahendus (lisan käesoleva kirja manusena kaasa) näitab ka juurdepääsu 
Tallinna mnt 22 a kinnistule (juurdepääs on tagatud servituudiga). 
Täiendavaid

juurdepääse riigiteelt nr 16153 ei ole näidatud.

Tallinna mnt 22, 22a, 24 ja 24a kinnistutel on kehtiv detailplaneering – 
Tallinna mnt 22 krundi detailplaneering, OÜ Asum Projektid, töö nr 0709-1, 
mis on

kehtestatud Risti Vallavolikogu 27.08.2008 otsusega nr 24. Käesolevaks 
hetkeks ei ole asutud detailplaneeringut ellu viima.

Ehitusloa aluseks olev projekt ei vasta detailplaneeringule.

Kui detailplaneeringut ei realiseerita selle kehtestamise järgse lahenduse 
alusel terviklikult, siis ei saa tuua välja ka üksikuid detaile/lahendusi 
ning öelda et siin

tuleb nüüd järgida kehtivat detailplaneeringut ja et maaomanikul on selleks 
õigustatud ootus.

Vastavalt meie poolt kooskõlastatud ehituloale saab juurdepääsu tagada 
Tallinna mnt 22 a kinnistule Tallinna mnt 24 ja 24a kinnistutel paikneva 
juurdepääsutee kaudu.

Tallinna mnt 22a kinnistu puhul on täna tegemist 100% ärimaaga, mille osas 
ei ole enam võimalik realiseerida kehtiva detailplaneeringu alust lahendust. 
Meil puudub

täna teadmine, mida antud kinnistule tulevikus kavandatakse ning millised 
võivad olla sellega seotud liikluskorralduslikud lahendused.

Me ei välista olukorda, et riigiteelt nr 16153 saab tulevikus Tallinna mnt 
22 kinnistule juurdepääsu lubada, kuid selle otsuse tegemiseks ja nõuded 
projekteerimiseks me

saame anda alles kohaliku omavalitsuse projekteerimistingimuste eelnõu 
menetluses.

Kokkuvõttes, täna riigiteelt nr 16153 km 1,829 ristumiskohalt on lubatud 
juurdepääs üksnes rajatavale alajaamale. Tallinna mnt 22a ja 22 kinnistutele 
juurdepääsu ei ole siit lubatud rajada.

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Marko <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, November 22, 2024 11:32 AM
To: Herkki Rõõm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Sander Kulp / Hepta Energy 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
Subject: Re: Risti alevikus Tallinna mnt 22 kinnistule juurdepääsu 
kavandamisest

Tere Herkki

Tõenäoliselt on Teil praegu töökoormus väga suur ja pole jõudnud Tallinna 
mnt 22 kinnistuga tegeleda,  kuid nii arendaja, omanik kui ka minult töö 
tellija on teadmatuses ning ootavad vastuseid, mistõttu teeksin ettepaneku 
Transpordiametil määrata uus ametnik Tallinna mnt 22 kinnistuga tegelema. 
Kas ma peaksin sellejaoks saatma uue ritumise nõuete taotluse korrigeeritud 
sisendiga?

Marko

53474995

On Tue, Nov 19, 2024 at 2:28 PM Marko <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere Herkki

Kas olete jõudnud kirja läbi lugeda?

On Fri, Nov 1, 2024 at 4:41 PM Marko <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere Herkki

Kirjutan Teile kinnistu omaniku palvel seoses Tallinna mnt 22 kinnistule 
väljastatud Tehniliste tingimustega.

Küsimus on tehniliste tingimuste punkt 2 osas, mille kohaselt tuleb mahasõit 
rajada vaid alajaama teenindamiseks. Kinnistu omanik viitab aga nüüd 
varasemale detailplaneeringule (Asum Arhitektid OÜ, töö nr 0709-1, 01.07.08) 
, mille kohaselt on kinnistule kahe ligipääsuga 20-kohalist parkla 
planeeritud, mille  Tallinna poolne mahasõit ühtib ka projekteeritava 
alajaama mahasõiduga.

Seega minu küsimus on, kas Transpordiamet nõustub mahasõidu sihtotstarbe 
muutmisega, võimaldamaks tulevikus kasutada seda ka parkla sissesõidu jaoks. 
Kirja manuses on ettepanek (joonis Variant 2), mille kohaselt praeguses 
etapis ehitaks välja mahasõidu, koos teenindusauto parkimiskohaga ning 
tulevikus kui plaan kinnistut edasi arendada võimaldaks see ka ligipääsu 
parkimisplatsile.

Kui see on võimalik, siis kas Transpordiamet väljastab uued Tehnilised 
tingimused?

Marko

53474995

On Wed, Oct 30, 2024 at 4:25 PM Marko <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Jõudsid kohale nüüd! Suur tänu!

K, 30. oktoober 2024 kell 16:24 Herkki Rõõm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > kirjutas:

Tere,

Nõuded said tehtud 25.10, ma imestan, miks need ei jõudnud dokumendi 
haldussüsteemist välja.

Saatsin hetk tagasi meie dokumendi haldussüsteemist nõuded uuesti, palun 
tagasisidet, kas kiri jõudis kohale.

Parimate soovidega,

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

Valge 4 / 11413 Tallinn 
<https://www.google.com/maps/search/Valge+4+%2F+11413+Tallinn?entry=gmail&source=g> 
/ Transpordiamet

From: Marko <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, October 30, 2024 4:07 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Risti alevikus 
<https://www.google.com/maps/search/Tallinna+mnt+22?entry=gmail&source=g> 
Tallinna mnt 22 kinnistule juurdepääsu kavandamisest

Tere taas Herkki

Ei taha Teile kiirel perioodil üldse tüli valmistada, kuid meil hakkab 
tasapisi 30 päeva taotlusest mööduma ning Tellija esitab mulle küsimusi, 
millele ma vastata ei oska. Oskate Te hinnata, kas jõuate tehnilised 
tingimused see nädal väljastada?

Marko

On Wed, Oct 23, 2024 at 2:33 PM Marko <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere Herkki

Uurin kas olete 
<https://www.google.com/maps/search/Tallinna+mnt+22?entry=gmail&source=g> 
Tallinna mnt 22 tehniliste tingimuste väljastamisega edasi jõudnud?

Marko

K, 9. oktoober 2024 kell 16:39 Marko <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > kirjutas:

Tere Herkki

Kas minu antud informatsioon oli piisav, või vajab veel täpsustamist?

Marko

On Fri, Oct 4, 2024 at 1:55 PM Marko <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere Herkki

Kirja manuses on kinnistu omaniku volikiri ning projektlahendus, kus alajaam 
peal näha.

Lisaks nagu mainisin, pidi keegi Transpordiametist selle projektiga kursis 
olema. Tema nimi on Ruth Koppel. Ehk oskab Ruth selgitada projekti tagamaid.

Marko

On Thu, Oct 3, 2024 at 10:32 AM Herkki Rõõm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere,

Riigiteelt mahasõidu ehitamiseks taotluse peab esitama kinnistu omanik või 
tema volitatud esindaja (volikirja alusel).

Tallinna mnt 22 ja Tallinna mnt 22a kinnistud on ärimaa kinnistud, milledel 
on erinevad kinnistute omanikud.

Alajaam millest on jutt, saab asuma Tallinna mnt 22 (tunnus 44101:001:2105) 
kinnistul.

Alajaama asukoht on näidatud  OÜ ARCHITEC, töö nr 190/22, versioon 
23.01.2023 „Circle K teenindusjaam. 
<https://www.google.com/maps/search/Tallinna+mnt+22,+Risti+alevik,+L%C3%A4%C3%A4ne-Nigula+vald,+L%C3%A4%C3%A4ne+maakond?entry=gmail&source=g> 
Tallinna mnt 22, Risti alevik, Lääne-Nigula vald, Lääne maakond. Eelprojekt.“

Soovitud juurdepääs ja küsitud lahendus ei ühti tankla eelprojektiga.

Meie poolt kooskõlastatud projekt ja ehitusloa eelnõud (2024 jaanuaris) 
sellist lahendust ette ei näe.

Hetkel on juriidilises mõttes segane olukord – juurdepääsu soovitakse 
Tallinna mnt 22 kinnistul paiknevale alajaamale, juurdepääs paikneks 
Tallinna mnt 22 a kinnistul, huvitatud osapool on

kolmas isik st Elektrilevi ning nõudeid riigiteelt juurdepääsuks taotleb 
projekteerija.

Kuna antud taotlus ei ole hetkel nõuetekohane, siis selle menetlusega me 
edasi minna ei saa.

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

Valge 4 / 11413 Tallinn 
<https://www.google.com/maps/search/Valge+4+%2F+11413+Tallinn?entry=gmail&source=g> 
/ Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, October 2, 2024 8:43 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject:

Tere

Esitan avalduse projekteerimistingimuste taotlemiseks mahasõidu 
projekteerimiseks Lääne maakonnas, Lääne-Nigula vallas, Risti alevikus 
Tallinna mnt 22  kinnistule 44101:001:2104 .

Huvitatud isik on Elektrilevi OÜ.

Täpsem kirjeldus on manuses olevas avalduses. Volikiri on kirja manuses.

Marko Toode

53474995

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.